Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Зоріна М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Зоріна М. О. Визначення структурних компонентів культури безпеки життєдіяльності [Електронний ресурс] / М. О. Зоріна // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__9 На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено та розкрито сутність структурних компонентів культури безпеки життєдіяльності майбутнього фахівця, які займають особливе місце і є сукупністю взаємопов’язаних обов’язкових компонентів: мотиваційного, когнітивного (змістово-інформаційного), креативного, технологічного.На основе анализа психолого-педагогической литературы определена и раскрыта сущность структурных компонентов культуры безопасности жизнедеятельности будущего специалиста, занимающих особое место и представляющих собой совокупность взаимосвязанных обязательных компонентов: мотивационного, когнитивного (содержательно-информационного), креативного, технологичного.
| 2. |
Зоріна М. О. Здоров’язберігаючі технології в підготовці майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / М. О. Зоріна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_24 Розглянуто проблему рівня здоров’я студентів та шляхи її вирішення за допомогою використання здоров’язберігальних технологій у процесі навчання. Розкрито поняття «здоров’язберігаючі технології», їх місце в підготовці майбутнього фахівця. Охарактеризовано основні принципи забезпечення здоров’язберігальних технологій в освітньому процесі.Рассмотрены проблема уровня здоровья студентов и пути ее решения с помощью использования здоровьесберегающих технологий в процессе обучения. Раскрыты понятие “здоровьесберегающие технологии”, их место в подготовке будущего специалиста. Охарактеризованы основные принципы обеспечения здоровьесберегающих технологий в образовательном процессе.The paper considers the problem of the level of health of students and its solutions through the use of technology in the learning process. Тhe concept “health-technology”, its place in training the future expert is disclosed. Main principles of safequarding health-technology in educational process are characterized.
| 3. |
Зоріна М. О. Професійне здоров’я вчителя як важлива складова його діяльності [Електронний ресурс] / М. О. Зоріна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 175-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_31
|
|
|